Cukormenta

Cukormenta

Oreos-epres brownie

2018. április 17. - JúliaKupcsik

Néhány hét kihagyás után újra itt vagyok és egy nagyon egyszerű brownie receptet hoztam nektek, ami után még mosogatni sem kell sokat! :D Ez egy számomra is új brownie-variáció, ami nagy meglepetésemre Ha elkészítitek igazi brownie-királynőknek érezhetitek magatokat, mert annyira isteni lesz! Nekem kóstolás után egyből az amerikai ismerősöm brownie-ja ugrott be, ami igen csak jót jelent. Érdemes tudni, hogy a sütink egy fudgy típusú brownie, ami azt jelenti, hogy a teteje roppanós, belül viszont krémes és selymes a sok-sok csokitól és a teavajtól.

 

Hozzávalók:

25 dkg étcsoki

12 dkg vaj

4 ek cukor

3 ek liszt

3 tojás

1 csomag vaníliás cukor

3 ek holland kakaópor

csipet só

oreo kekszek

eper

img_7966.jpg

 

Elkészítés:

A csokit és a vajat felmelegítem, de vigyázok ,hogy ne legyen túl meleg, mert azt nem szeretik a tojások. Leveszem a tűzről és hozzáadom a cukrokat, majd egyesével a tojásokat is belekeverem egyesével. Ezután hozzászitálom a lisztet, kakóport és egy csipet sót teszek még bele. 

Egy sütőpapírral kibélelt jénai formába teszem, és oreo töretekkel megpakolom a tejejét.

170 fokra előmelegített sütőben 20 perc alatt készre sütöm.

Mikor kivettem, pár kis kocka csokit rátettem, hogy szétolvadjon a tetején és négybe vágott eprekkel díszítettem.

FOODYNY is szívesen oszt meg tőlem tartalmat

A bejegyzés trackback címe:

https://suticakes.blog.hu/api/trackback/id/tr213841876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása