Cukormenta

Cukormenta

Almás, fahéjas, karácsonyt-idéző piskótatorta

2017. október 21. - JúliaKupcsik

Ma vendégek jöttek hozzánk és azon tanakodtam, hogy milyen almás sütemény létezik, amit még nem próbáltam ki. Felnyitottam a nagy gyümölcsös süteményes könyvem, és találtam egy nagyon finom holland almás süteményt, amit kisit karácsonyosítva meg is sütöttem.

 

img_3342_1.JPG

Hozzávalók:

4 tojás

1 ev víz

3 ev cukor

1 ev fahéj

5 ev liszt

5 dkg vaj

Tetejére:

2 savanyú alma

baracklekvár

karácsonyi sütimorzsa

méz 

kis fahéj

 

Elkészítés:

A tésztához a tojásokat cukorral fabosra keverem, majd hozzáadom a fahéjat, alacsony fokozatra kapcsolom és a kihűtött olvasztott vajat és a lisztet hozzákeverem.

Kapcsos tortaformába teszem, és a felszeletelt almaszeleteket elhelyezem rajta a külső körben, középre pedig a fahéjas, mézes sütimorzsát halmozom. 

175 fokon 25-30 perc alatt aranybarnára sütöm, szépen baracklekvárral lekenem, úgy, hogy az almákat ne fedje be teljesen. Vanília sodóval tálalva még különlgesebb desszert.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://suticakes.blog.hu/api/trackback/id/tr9913047954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása