Cukormenta

Cukormenta

Répatorta

2018. január 22. - JúliaKupcsik

Répatortának az egyszerűségében rejlik a titka, de éppen ezért nagyszerű, hiszen szinte a végtelenségig lehet variálni az ízeket és hozzávalókat. Némi étcsokoládéval, dióval és illatos fűszerekkel dobtam fel az összhatást. Nem daráltam simára az alapanyagokat, éppen csak összetörtem, így a kész süteményben magukban is érvényesülnek a ropogós finomságok. Tökéletes édesség egy csésze meleg tea vagy kávé mellé, ebéd utánra.img_5287_1.JPG

Hozzávalók:

2 nagy répa

1 tábla darabolt étcsoki

15 dkg durvára vágott dió

6 ek liszt

1 narancs reszelt héja

5 tojás

3 ek cukor

5 dkg olvasztott vaj

2 tk fahéj

1 kis darab reszelt gyömbér

1 kk szerencsendió

Mázhoz:

1 doboz krémsajt

2 ek porcukor

kis citromlé

Elkészítés:

A tojásokat felverem a cukorral és egy evőkanál vízzel egy nagy fokozatú robotgéppel. Amíg keveri, összevegyítem a száraz hozzávalókat, tehát mindent a vaj kivételével, majd a habos tojáskrémbe belekeverem a többi alapanyagot, részletekben, nehogy összetörjön a hab. A legvégén elkeverem az olvasztott vajjal is és 180 fokon 30-35 perc alatt aranysárgára sütöm.

A tetejére pedig krémsajtos mázt kevertem ki, melyet meghintettem dióval. Egyszerű és nagyszerű.

img_5285_1.JPG

 FOODYNY is szívesen oszt meg tőlem tartalmat

A bejegyzés trackback címe:

https://suticakes.blog.hu/api/trackback/id/tr3413595739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása